Fråga på!



Okej, jag har svinmånga läsare. På 2 månaderna har läsarna mer än 10 dubblats. SUPERKUL tycker jag. Men kommentarerna uteblir. Varför? Skriver jag inte tillräckligt intressant? Är ni lazy? Vill ni vara anonyma?

I don't get it...

Och tyvärr är det ju så att, får man inga kommentarer, så tappar man suget på att blogga. Har liksom ingen lust.
Så, nu ger jag er en chans... Visa mig vilka ni är. Visa att ni vill att jag fortsätter :)

Fråga mig vad ni vill! Säg vad ni vill! Ge mig någon form av feeedback!!





Tills dess... I'm out.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej, du kan faktiskt inte sluta blogga nu! jag e ju fast.. hehe!!

2010-01-24 @ 16:54:07
Postat av: Emma Andersson

Jag läser nog nästan varje dag. Hittade din blogg av en slump och nu tittar jag in varje dag som sagt. Har nog inga direkta frågor.. det är ju alltid roligt med inredningsbilder. Kanske en inredningsversion av dagens detail vore kul? Lovar bli bättre på att kommentera också :)

2010-01-24 @ 17:04:50
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Anonym

Berätta mer om dig och din pojkvän ! Hur träffades ni ? Var pluggar han? Hur gammal är han ? Vad kostar det att klippa o färga sig hos dig ? Kan du inte visa fler av dina tatueringar? Vad tycker du om löshår ? Du som frisör, "ser du ner" på folk som inte klipper o färgar håret oftare än en gång i halvåret ? Vad tycker du om tresemme och syoss ?

Duger det med frågor nu ?:) sluta inte blogga !!!

2010-01-24 @ 17:54:36
Postat av: Anonym

Grym blogg jill, fortsätt skriva!

2010-01-24 @ 18:46:39
Postat av: Rebecka

Vet precis hur du känner. hos mig är det likadant. lagom många läsare men kommentarerna uteblir.



ja lovar att bättra mig!

2010-01-24 @ 20:36:16
URL: http://rebeckasdagbok.blogg.se/
Postat av: Erica

Fortsätt blogga ;)



Kan du inte ge lite fler hårstylingtips eftersom du är frisör ;)



Kramar Erica

2010-01-24 @ 20:39:19
URL: http://www.misspiffy.blogspot.com
Postat av: Josefine

Klart du ska fortsätta blogga. Tycker din blogg är grym. Visa gärna lite mer på din lägenhet, badrummet, vardagsrummet etc.

2010-01-24 @ 21:47:51
Postat av: Anonym

Nu har jag faktiskt en fråga bara för det :) Varför har du skinnsoffan till försäljning? Blev den inte bra?

Din blogg har utvecklats sjukt bra den sista tiden, fortsätt med det ;)

2010-01-24 @ 22:04:52
Postat av: Anonym

Jag är med fast sluta inte!!!!! Du är grym!!:)

2010-01-24 @ 22:06:45
Postat av: Emma

Sluta inte sillen, är så roligt att följa din blogg:)

puss o kram

2010-01-24 @ 22:09:35
URL: http://www.emmawigg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fortsätt som du gör, du varierar och inspirerar! Kram Hanna

2010-01-24 @ 22:16:26
Postat av: Emma G

KLART du ska blogga Jill! Du är super duktig:) Tycker också det är kul med inredningen, och såklart videon på Samba!! Visade min mamma den igår, var bara tvungen:) Jag & Emma pratade om trippeldejt till helgen. Vad sägs?:) Puss & Kram Emma

2010-01-25 @ 12:43:49
Postat av: p

Som ny läsare tycker jag ändå att jag lyckats kommentera en del men du skriver ju så galet många inlägg vilket är superkul att läsa men ofta kommenterar man bara en gång per gång:) Vill läsa mer om er inredning, som sovrumstapeten, vet du vilket nr den har? Butiken som säljer eco har den itne men dom kanske kunde beställa den för oss om vi hade mer info.



Annars är det kul att läsa om dig och ditt liv, du verkar leva väldigt sunt så lite fler tips och recept?



2010-01-25 @ 13:30:47
URL: http://ihpm.blogg.se/
Postat av: Maria Falk

Hej Jill! Jag får väl lov att erkänna att jag tittar in på din blogg ganska ofta. Måste ju få lite uppdateringar nu när vi ses så sällan =) Nä men din blogg är riktigt skoj att läsa, många roliga inlägg. Om jag får önska något som du skulle skriva mer om så är det hår, hårvårdsprodukter, tips å knep gällande lockar och frisyrer och liknande...alla dina yrkeshemligheter. Eftersom du dessutom har så bra smak uppskattas alla inlägg om smycken, kläder och inredning. Sluta inte blogga! Och sluta inte med "Dagens detalj". Ha det så bra så hoppas jag vi ses snart! Kram

2010-01-25 @ 15:50:49
Postat av: Maria Falk

Hej Jill! Jag får väl lov att erkänna att jag tittar in på din blogg ganska ofta. Måste ju få lite uppdateringar nu när vi ses så sällan =) Nä men din blogg är riktigt skoj att läsa, många roliga inlägg. Om jag får önska något som du skulle skriva mer om så är det hår, hårvårdsprodukter, tips å knep gällande lockar och frisyrer och liknande...alla dina yrkeshemligheter. Eftersom du dessutom har så bra smak uppskattas alla inlägg om smycken, kläder och inredning. Sluta inte blogga! Och sluta inte med "Dagens detalj". Ha det så bra så hoppas jag vi ses snart! Kram

2010-01-25 @ 15:52:36
Postat av: jill

EMMA G : Hallojjj Emma! Vad kul att du är så flitig och läser min blogg ;-) haha hur måååår du?? hoppas allt är fint!! tyvärr kan inte patrik i helgen, han har en fotbollscup som han ska iväg på. men helgen därpå hade ju vart supertrevligt med en trippeldejt!! :) fast då kanske du jobbar? puss!!

2010-01-26 @ 09:42:53
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback