Äntligen hemma



Åh så skönt! Nu är jag äntligen hemma efter en lång arbetsdag. 12 timmar sedan jag gick till jobbet i detta svinkalla vädret. Känns ju som man ska förfrysa ute. Men skönt iaf att äntligen vara hemma och få lite kväll innan det är dags att bädda ner sig i sängen.
Har köpt en liten grej idag som jag tänkte tipsa om senare, men först blir det mat!! Hungrig som jag vet inte vad, har liksom inte hunnit äta sen min tidiga lunch vid 11 idag :(

Först tänkte jag dock fråga er om den nya modellen som Gina Tricot anlitat.
Som många redan sett så har Gina Tricot alltså bytt ut sin modell. Det är brasilianskan Emanuela De Paula som tagit över efter norskan Pernille Holmboe. Anledningen sägs vara att Pernille blev för dyr och att hon nu även är gravid. Så, vad tycker ni om detta nya, fräscha tillskott?







 

Kommentarer
Postat av: shopalicious

Jag tycker att hon är jättesöt den nya modellen, men det känns samtidigt fel. Gina och deras reklam har alltid innehållet den blonda tjejen :P

2010-01-26 @ 20:57:34
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med...

kul med lite nytt, jätte söt tjej men pernille gina tricot ju:)

2010-01-26 @ 21:00:15
Postat av: Anonym

Cameltoe?

2010-01-26 @ 22:00:05
Postat av: Jill

haha yes. lite cameltoe varning faktiskt :D shape up BRAZIL!!

2010-01-26 @ 22:20:17
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt med kameltår!

2010-01-27 @ 12:38:08
Postat av: Liv

Gillar nya modellen, hon är skitsnygg!

2010-01-27 @ 13:13:14
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback