God kväll på er!



Precis hemkommen från jobbet, det har varit en kul och givande dag. Tiden har bara runnit iväg. Som jag skrev häromdagen så ska jag alltså starta eget företag från den 1 april. Jag har förstått att det är en del av mina kunder som läser här, så tänkte bara säga att jag blir kvar på Salong Gränslös. Jag kommer dock gå från att vara anställd till att hyra stol. För kunden innebär det ingenting men för mig blir det mer frihet. Detta är något jag velat länge och det är egentligen först nu som jag känner mig mogen för att ta det ansvar som det innebär. Så, ni växjöbor som läser bloggen, stöd mig! Jag har ett stort kundunderlag, absolut, men vore väldigt kul om det kunde bli ännu större! Så varmt välkomna till mig på Gränslös!






Kommentarer
Postat av: Josefin

All lycka till med företaget, hoppas du får många nya kunder. :)



Ha en bra kväll, kram



2010-01-12 @ 19:14:27
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback