God morgon God morgon ♥






Fredag idag och för mig innebär det inte helg riktigt än. Jobbar ju heldag imorgon också. Så ikväll blir det mest att dega framför tvn och sedan försöka komma i säng lite tidigare än vad vi gjorde igår.
Vi låg och tittade på Me, I and Dupree och sen fick vi båda fnatt och började träna. Jag låg och körde situps vid 23.30 igår alltså, varvat med ryggluft, benböj och hoppreps-intervaller. Otroligt skönt var det just då men när man väl låg i sängen framåt halv ett och försökte somna så var det desto svårare.
Upp i ottan i dag, efter inte så många timmars sömn, för att gå på morgonmöte på Hotell Cardinal. Väldigt mysigt och lyxigt att starta denna fredagmorgon med hotellfrukost.

Nu är det jobb som gäller, på återseende.
Kram ♥




Kommentarer
Postat av: p

Jag vet, det är helt sjukt vilka kistnader som dyker upp när man ska renovera! Nu tror jag iaf detta blir bra, dags för nästa sak- att hitta en fin vit tapet med mösnter i högglans....

2010-01-15 @ 11:45:53
URL: http://ihpm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback