God morgon helg!




 Mina kroppsstatyer med en kvinnokropp 
 och en manskropp står stadigt på hyllan 
 i vardagsrummet.


God morgon God morgon vänner!
Nu ska jag strax sticka iväg till jobbet. Jobbar till tretiden. Sedan blir det hem, fixa lite här och träna och sedan ska jag till Anna. Hälsa på hennes nyinköpta yrväder; hunden Mollie. Vi ska nog åka och titta på fotboll också. Våra grabbar spelar ju i samma lag och eftersom de spelar cup i helgen så får ju vi fotbollsfruar stötta dem från läktaren ;-)

Jag tycker att jag har kämpat på bra denna veckan med dagens outfits, inredning och hårtips. Trots det så har ni blivit sämre på att kommentera nu igen. Det är väl så, upp och ner, men det är himla kul när det trillar in kommentarer från er. Men eftersom ni fortsätter kika in här dagligen så uppskattar ni säkert det jag gör... och det är ju kanoners! :)

Nu måste jag kila iväg..
Ha en fin lördag allesammans!
Tschüss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback