God morgon sötnosar!



Nu ni, håll i er, jag har tränat! Jag har fått blodsmak i munnen och härliga sura uppstötningar. Meeeen, ÅHHH så skönt det är nu efter. Patrik körde slut på mig, totalt. Underbart! Härligt att kickstarta dagen på detta viset. Nu ska jag komma i form igen. Jag ska dit där jag var för 3 år sedan, när jag älskade att träna och mitt liv mer eller mindre bestod av just träning. Jag vill känna den glöden och den viljan igen- och jag hoppas nu att jag är på rätt väg! :)

Har precis fått i mig lite frukost. Kan ju meddela att det var ganska svårt denna molniga morgon.
Nu blir det dusch och städning här hemma innan jag ska bege mig till jobbet för att jobba 7 timmar utan lunch. HUA. Det gäller med andra ord att fixa lite mellis att ta med.

Ha en underbar tisdag allesammans.
Ta hand om varandra   ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback