God morgon Torsdag!




Igår när jag kom hem med vackra vita tulpaner så upptäckte jag att min tulpanvas var försvunnen. Attans, det ligger säkert nere i förrådet. Så, ner i källaren och leta, men fann den ej. Däremot hittade jag denna gamla vas från IKEA som nu får agera tulpanvas i ett par dagar. På lördag kommer ju mina arbetskollegor hit, och jag vet ju att jag då får en ny tulpanvas. Väldigt bra timing! :)

Ligger och myser i sängen. Vaknade tidigt av att de skottade snö utanför med en traktor utan ljuddämpning. Ja det var iaf så jag tänkte när jag vaknade. Har inte orkat mig upp från mitt varma dunktäcke än för att se om det kommit mycket snö utanför. Det får bli en överraskning sen. Klart det är härligt med vita snötäcken utanför och väldigt vackert men jag får nog erkänna att jag längtar efter vår.

Ska strax väcka han bredvid mig och så blir det frukost och dusch innan jobbet. Ska på ett ärende innan jag börjar också så nu är det lite brådis här faktiskt.

Vi hörs snart Kramkram ♥



Kommentarer
Postat av: Nilla

Vita tulpaner är nog nästan det finaste som finns den här tiden på året. Ska nog passa på att köpa hem en bukett i eftermiddag :-)



Hoppas att du får en bra dag!



// Nilla

2010-01-14 @ 14:13:48
URL: http://nillalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback