God morgon vänner



Precis hemkommen och har därmed tränat klart för idag. Mår precis lika illa efter varje gång, jobbig känsla. Men nu är det över iaf. Snart ska jag köra Patrik till skolan och sedan ska jag hem och duscha och fixa lite här hemma innan jag ska iväg och jobba. Jobbar till åtta så därför börjar jag ngt senare idag.

Det har kommit en del snö under natten, men skönt är väl det. Jag inser att jag så smått börjat tröttna med den kalla vintern men hellre att det är såhär en slaskigt och blaskigt. Man önskar ju varje år att det ska bli vår så fort snön försvinner. Tyvärr är det inte så.. Kommer nog snöa både en gång och två gånger till minst innan vi får vår.

Igår tittade vi på första avsnittet för i år av Andra Avenyn. Det var inte alls bra. Jag skämdes och kunde inte titta på det. Det kändes barnsligt och spänningen var inte alls på samma nivå som vanligt. Trist. Hoppas det blir bättre iaf, annars lägger jag ner den såpan.

Vi hörs senare kompisar :)
Ha en skön torsdag!
Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback