God natt fina



Nu ska vi göra kvällsmacka här och sedan förflytta oss till sängen. Imorgon börjar jag tidigt och jobbar sent.

Var inne på mitt jobb ikväll, nu är allt klart! Jag var skitnervös, stammade nästan, men från och med 1 april så är jag egen företagare. Ska bli otroligt spännande! Kommer innebära så mycket. Mer eget ansvar, mer arbetstid, mer kreativitet, mer frihet. Jag längtar! Nu håller jag som bäst på att läsa en bok, Rivstart heter den, som handlar om att starta eget. Så nu kommer ni får följa med mig på denna resan. Hur jag går tillväga för att bli egenföretagare.

Vi ses imorgon! Sov sött :)


Kommentarer
Postat av: Livet hemma hos Linda

Tack för din kommentar!



Vad spännande att starta eget företag! Får man fråga vad det är för slags företag?:)



Du får ha en fin dag

Kram

2010-01-12 @ 09:38:27
URL: http://lindablogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det för eget företag kommer du inte jobba kvar på gränslös?!

2010-01-12 @ 16:59:30
Postat av: Jill

Tack tack Linda!! :)



Jag kommer vara kvar på gränslös.

2010-01-12 @ 18:27:06
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback