God natt fina



Kvällen har gått snabbt. Nu ska jag plocka lite här hemma efter matstöket och sedan ta en dusch. Därefter väntar en skön säng. Imorgon börjar jag tidigt och jobbar till 18. Känns ok. Har helt underbara kunder imorgon, me like ♥
Vissa kunder ger en verkligen något tillbaka.




Se så mysigt det verkar vara i detta hemmet. Liggande träpanel på väggen
längst bort och så gott som allt går i vitt. Underbart, fridfullt och nästan
magiskt. Vem har inte lust att krypa upp i den fåtöljen?


God natt nu vänner.
Är glad att ni kikar in här varje dag! :)
Sov gott!!
Kram


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag har tidningen med det reportaget och jag håller med om att det ser supermysigt ut :)



Natti natti



Kram Erica

2010-01-07 @ 22:26:17
URL: http://www.misspiffy.blogspot.com
Postat av: Anonym

himla kul att du verkar ha blivit lugn, harmonisk och lycklig!:)

2010-01-08 @ 08:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback