God natt ♥



Ligger nu i sängen och kikar på Barcelona-Sevilla. Avslappnande och skönt att kunna slötitta lite. Jag gillar verkligen att se på fotboll och allra helst när just Barcelona spelar. Får hoppas att vi kan boka in en weekend framöver där. Strosa runt på La Rambla, shoppa på Zara Home (och övriga city), ta en dag eller två på stranden och så självklart se på fotboll.
Jag var i Barcelona i maj för två år sedan (guud vad tiden springer iväg!). Jag var där på jobb men stannade kvar i en vecka på semester. Helt underbart. Vi låg på stranden varje dag och njöt av gassande sol på dagarna och under kvällarna så var det shopping som gällde. Underbart. Precis så som det ska vara alltså.





Sov gott nu vänner  ♥


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hej!



Jag såg din bild i expressen och blev nyfiken på din lägenhet. Supersnyggt måste jag säga, men tyvärr så skriver folk så elaka saker hela tiden, speciellt om de bilder som verkligen är fina. Jag har själv ett par bilder inne på expressen, men även på styleroom.se/isale.



Jag har fått försvara mig hur mycket som helst för mina bilder, så var beredd på det du med. Jag har läst lite i din blogg och tycker att du verkar vara en jättegullig tjej med mycket på gång. Kul att du skrver så himla bra, jag älskar själv att skriva förutom inredning, träning, hälsa och matlagning:-)

Jag äter nästan också bara kyckling för jag mår bra av det. Ska försöka få igång en blogg men vet inte riktigt hur? Kram på dig du söta...

2010-01-14 @ 10:28:01
Postat av: Jill

Hejhej!!



Vad kul att du hittat hit genom Expressen. Jag kan tänka mig att det blir mycket kommentarer. Jag har redan fått en del påhopp här på bloggen och får väl räkna med fler. Men det är ju tur att de flesta som kommenterar har ngt bra att säga :) Som du tex, TACK!! :)

Det är svårt att göra en blogg stor, jag har bloggat på en mer seriös nivå i ca 3 månader. Innan dess var det ganska flummigt men nu känner jag att jag har hittat en röd tråd att skriva om och som även verkar vara omtyckt.

Hoppas du kikar in här igen!

Ha de så gott och god fortsättning!

Kram

2010-01-14 @ 13:43:35
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Jill

Hejhej!!



Vad kul att du hittat hit genom Expressen. Jag kan tänka mig att det blir mycket kommentarer. Jag har redan fått en del påhopp här på bloggen och får väl räkna med fler. Men det är ju tur att de flesta som kommenterar har ngt bra att säga :) Som du tex, TACK!! :)

Det är svårt att göra en blogg stor, jag har bloggat på en mer seriös nivå i ca 3 månader. Innan dess var det ganska flummigt men nu känner jag att jag har hittat en röd tråd att skriva om och som även verkar vara omtyckt.

Hoppas du kikar in här igen!

Ha de så gott och god fortsättning!

Kram

2010-01-14 @ 13:44:14
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback