Godmorgon söndag


Veckorna bara springer iväg och imorgon är det åter dags för jobb. Ska dock till tandläkaren på morgonen. Det kan behövas. Har haft tandvärk i flera veckor nu. Jäkla visdomstand.
Det är underbart väder ute. Sol och -10. Himeln är blå.
Nu ska jag dona lite i mina nya bildhanteringsprogram och sen ska vi (hoppas jag får med mig P) gå och hämta Samba. Hon har ju sovit över hos mormor och morfar i natt. De ville så gärna träffa henne. Totalt blir det ca 5 km. Lite lagom!

Idag ska det städas lite till här hemma. Tvätta lite och förbereda morgondagen.
Kommer slänga upp bilder på köket nu strax också. Ett par dagar för sent, men den som väntar på ngt gott väntar aldrig förlänge.

Tschüss!! :)


Kommentarer
Postat av: J

Jil, vart har du köpt ert otroligt fina soffbord =) ? och vad kostade det =) ? om man får fråga =) ?

2010-01-03 @ 11:43:52
Postat av: Jill

Hej!

Vi har köpt det på EM. Det heter BOND och kostar 1795kr.

2010-01-03 @ 12:41:42
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback