Good night sweeties



Känns otroligt bra att börja det nya året så nyttigt som vi gjort och fortfarande gör. Vi satsar stort på att må bra här hemma. Ta hand om oss själv och se resultat. Jag ska bekämpa alla små saker och vinna över allt ont. Jag känner mig komfortabel och tillfreds med mig själv. Det är nytt år och nya vanor. Känner mig redan piggare och renare. Jag har harmoni i kropp och själ. Första gången någonsin tror jag. Jag orkar inte med onödigheter, misstolkningar. Jag vet vart jag har mig själv och mår utefter det. Jag behöver inte klanka ner på andra för att själv må bättre.




Min nyaste tatuering gjord av min otroligt duktiga bror John.
Här är den precis nygjord och därför lite svullen.



Nu är det dags för sängen. Imorgon har vi fullt upp. Ska kicka igång dagen med träning :)

Ha en skön lördag!! Kramar  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback