Häääääärligt!!!



Nu har man en skön känsla i kroppen. Nöjd över mina prestationer? Oh yes! Ska få i mig lite proteiner nu också och sedan är det dags för dusch innan vi ger oss ut på stan denna kyliga söndag den 24 januari. Här är det nästan 7 minusgrader och molnen ligger tätt vilket betyder att solen uteblir :(

Jag som alla andra längtar ju verkligen efter vår. I alla butiker så har våren redan kommit och tyvärr lockas man av att köpa kläder i pastellfärger, trots att man vet att man borde vänta.

Igår kväll blev jag hungrig runt nio-snåret. Alldeles för sent att äta då, som ni vet, men jag kunde inte hålla mig. Det fick bli en fruktsallad med apelsin, banan och äpple. Toppad med lite filmjölk och kanel. MUMS! Tyvärr gjorde jag en så stor portion så jag orkade inte ens i mig hälften. Men gott var det och fullt med vitaminer!






Kommentarer
Postat av: Marie

Kan väl inte vara så onyttigt det där sena kvällsmålet va? mest vitaminer tror jag.



Bjöd på din heta afrikanska gryta här hemma i fredagskväll du må tro den blev populär!!



kram!

2010-01-24 @ 18:46:29
URL: http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback