Härliga Fredag!





  Allt julpyssel är inte utstädat riktigt än. Denna får stå kvar sålänge vintern gör sig 
  påmind utanför.

God morgon bloggen! Fredag idag, härligt va?
För många av er är det sista arbetsdagen denna vecka och får några så fortsätter helgen med jobb. Jag är lyckligt lottad att få jobba imorgon också. Jag gillar att jobba lördag, och jag gillar att jobba över huvudtaget så det ska nog inte vara några som helst problem.

Idag blir det lunchdate med Daniel. Mysigt. Blir säkert lite thaikäk som vanligt. Vi är bra på det där :) Jobbar till 18 och sedan blir det hem för att slappa i soffan framför Let's Dance. Roligare än så blir det inte. Å andra sidan så är jag inte så mycket för att hitta på saker på fredagen eftersom jag då oftast känner mig trött efter veckan som gått.

Nu ska jag svira om här, fota dagens outfit till er och sedan ta dagens första steg ute i det kalla- mot arbetet.
Hörs snart igen kompisar.
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback