Hej då helgen




Igår avslutade jag kvällen med en milkshake från McDonald's med chokladsmak.
Nu ska jag avsluta helgen med lite skön läsning innan det är dags för skönhetssömn.


Helgen går mot sitt slut. Knappt 2 timmar kvar innan vi går in i en ny vecka. En vecka där jag egentligen inte har så många måsten förutom att jobba. Ska självklart träna också. Ska försöka boka in en träningsdejt med Emma! Träffas, umgås och träna i ett.. underbart!
Och så vill jag träffa min favorit Lowe denna veckan också. Få min dos av bebis! :)
På onsdag ska vi har GHD-utbildning på jobbet vilket innebär att vi ska få lära oss en massa tips och tricks gällande alla nya plattänger från GHD.
Om det är någon där ute som planerar att köpa ny plattång så ska jag nu passa på att säga att GHD må vara dyrare, men den slår alla andra. Jag trodde inte att det var möjligt att vara bättre än Gama but heeey I was wrong for once...
GHD's plattänger kostar från 1500 kr och uppåt. Några hundralappar mer än de flesta andra tillverkares.
Hållbarheten är bättre, slitaget på håret mindre, stylingen går snabbare och lättare, du får mer glans i ditt hår och upplevelsen slår alla rekord. Vi brukar säga som såhär; Kan man lägga 1500 spänn på ett par jeans som man tröttnar på, så kan man köpa en plattång för 1500kr, som du använder varje gång du tvättat ditt hår, år in och år ut. Din bästa vän när man kommer till hår och hårstyling.
, nu fick jag det sagt :) Jonna ska iaf vara min modell på onsdag på utbildningen! Synd att hon inte har Lowe med sig...

Nä, nu ska vi se klart på GSI, jag ska läsa, och sedan ska jag avsluta denna helg med en skön natts sömn.

Ha de gott alla, hoppas er helg har varit till belåtenhet!
Kram  ♥



Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Tack det samma!

Önskar dig en härlig vecka också, mycket skoj du har framför dig!!



Kram

2010-01-17 @ 22:59:03
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: jessica

Sv; Okej! Ja, det är verkligen kul att få se dem tillsammans, deras förhållande verkar ju tyvärr inte vara det bästa. :)

2010-01-17 @ 23:25:10
URL: http://jessfuckers.blogg.se/
Postat av: p

haha det står för "i huvudet på mig", var itne lätt att hitta ett bloggnamn som itne var upptaget;)



helgen har varit supermysig, bara umgåtts med min kära vilket behövs nu när allt handlar om hus och möbler:)

2010-01-18 @ 00:40:36
URL: http://ihpm.blogg.se/
Postat av: Jill

Ann-Louise: Tack tack :)



Jessica: Nej eller hur, vi får väl se hur det blir framöver.



p: haha neej jag förstår det! Startas ju sjukt många bloggar dagligen så de bästa namnen är ju redan upptagna. Lycka till med huset :)

2010-01-18 @ 09:34:11
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Jonna

Får man en plattång när man ställer upp som modell ;-P



KRAM

2010-01-18 @ 12:24:01
URL: http://loweederfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback