Hellu you!!


Tjenamors. Nu är jag hemma från jobbet. Har hunnit få lite god mat i säcken också, finfint. Blir så dumt när man jobbar denna arbetstid som jag hade idag, 11-20. Har ingen lunch och när man kommer hem så är man så hungrig att det nästan gått över i illamående. Men dagen går otroligt fort och det är skönt att ha förmiddagen ledig så jag klagar inte.

Häromdagen fick jag ännu ett par ljusstakar från mami! Så sweet. Jättefina, har till o med själv kikat på dem.

 

Fick bli en liten bild eftersom kvalitén på bilden är otroligt dålig.

Nu ska jag fixa lite och sedan kommer ett annat inlägg upp! See you babes!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sånna har jag med, fick dom i present en gång av Dalia om jag minns rätt. Fina är dom i alla fall :)

Puss

2010-01-07 @ 22:23:18
URL: http://elmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback