Högsläsning






Nu blir det högläsning för Patrik från nya numret av Chic. Det är något som vi verkligen ser framemot. Speciellt han. Haha nä, då hade han dödat mig. Så jag ska nog hålla mig tyst, men läsa, ja det ska jag!!! :)
Usch måste egentligen sova. Men jag är pigg. Imorgon ska jag vara på jobbet innan åtta och ha GHD-utbildning. Spännande, spännande! Sedan jobbar jag hela dagen och är hemma igen framåt 19. Men oroa er inte, jag har förberett massa material, så det blir massor av blogginlägg imorgon igen :)

Kram, sov sött ♥


Kommentarer
Postat av: Sabina

Hej Jill! Sabina här :) ville bara säga att vad fin och bra blogg du har fått! riktigt bra med inspriationskällor osv! Hoppas allt är bra annars :) kram Sabina

2010-01-20 @ 05:16:50
URL: http://sabinakarlsson.webblogg.se/
Postat av: Jill

Hejj Sabina! :)

Tack tack tack! Vad kul att du säger det och vad glad jag blir! Hoppas allt är bra med dig! Kramkram

2010-01-20 @ 22:20:59
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback