Jag kan inget annat än älska dig...



När jag ligger och tjurar som bäst så kommer min käre pojkvän in och frågar om jag vill ha mat. Arg, bitter och ledsen som jag är, så svarar jag med något så omoget som: Jag dör hellre, jag vill inte ha nån mat, Fattar duuuu???!!!
Efter några minuter kommer han in med coca-cola (som han vet att jag ääälskar), sallad och färdigbredda knäckebröd. Jag fullkomligt smälter. Det var nog precis vad jag behövde eftersom det var 8 timmar sedan jag åt... Haha, killen säger att han känner mig.. Mjo.. får väl erkänna att han gör det ;-) Underbara, fina älsklingen. Finns ingen som gör mig så glad som du!




Sallad med avokado, apelsin, kalkon, gurka, paprika ..MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback