Jojomensan..



Ska snart träna lite. Känner att jag måste. Jag har sådan träningsvärk i vaderna, så jag kan inte sätta ner hälen i golvet. Så måste värma upp och sen tänja ut ordentligt. Jobbigt att gå på tå ju :)

Imorgon så kommer en viss Johanna hem från Götlaborg över dagen. Så vi ska försöka hinna med en date :) Perfekt att jag är ledig imorgon!
Johanna är min äldsta vän. Vi har hållt ihop genom många år och vi är trygga i varandra. Satt och bläddrade igenom mapparna här på datorn och insåg att vi har gjort mycket tillsammans. Det är 10 år sedan vi blev kompisar! Här får ni se liiiiiite vad vi pysslat med genom åren :)







Kommentarer
Postat av: Johanna

Det dyker upp en hel del minnen när man ser alla kort. Gud så mkt bus vi har hittat på :) haha! Ses imorgon, puss

2010-01-10 @ 17:10:48
URL: http://elmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback