Klockan närmar sig kväll



Nu är det många som gått hem och blivit lediga för denna dag. Själv så jobbar jag på i ett par timmar till innan jag får kväll och ledigt. Just nu har jag lunch, men man kan snarare kalla det för middag eftersom klockan är sex. Imorgon är det äntligen fredag och jag upplever faktiskt att veckan som gått har varit ganska seg och långdragen. Jag är iaf ledig på lördag, vilket ska bli underbart! Så på lördag morgon så ska jag göra ngt jag aldrig tidigare gjort.. haha.. Ja det kommer nog bli en upplevelse om jag förstått det hela rätt :) Berättar mer ikväll.
Ikväll blir det, förutom bloggning, även lite städning, och häng i soffan. Börjar vid åtta imorgon så kvällen blir kort idag. Ska även ge mig iväg på en cykeltur efter jobbet. Ett paket till som kommer.. Spännande :)

Var inne på Indiska idag och varje gång jag går in där så är det något som rycker tag i mig. Idag var det en turkos söt skål med tillhörande lock. Skulle passa utmärkt hemma i vårt vardagsrum. 100kr bara :)



Vi hörs om ett par timmar igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback