Klockren kommentar...



Patrik och jag satt vid datorn tillsammans igårkväll för att kika lite mer på resor. Han undrar helt plötsligt hur det ser ut på Maldiverna. Jag förklarar att det är ett vackert paradis men a big no-no för oss eftersom det kostar en del att resa dit. Han vill se bilder. Jag söker på google och får upp detta paradis:



Varpå Patrik säger: Bor man i en sån?
Jill: Ja
Patrik: Men vart ligger affären då?

HAHAHA, alltså jag trodde jag dog av skratt. Min älskade 5 åring får en stjärna i kanten för den!

                                                                                        


Kommentarer
Postat av: Lly

Jag vet visst ar de snygga :)

gud vad fin farg pa vattnet!!

2010-01-27 @ 18:28:00
URL: http://Llys.devote.se
Postat av: Josefin

hahah!!! Men så vackert. Att åka till varmare breddgrader hade man inte tacka nej till.



Kramkram

2010-01-27 @ 19:34:10
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback