Kvällsmål



Ja, nu har både Samba och jag fått i oss kvällsmat. Aningens sent, men jag har inte varit sugen förrän nu. Kunde bara få i mig lite av thaimaten innan, magen sa nej ganska snabbt tyvärr. Hoppas på att få äta resterna imorgon :)




Samba väntar snällt på att jag ska säga Varsågod! :) Duktig tjej!
Hon har ju underbara styvföräldrar, min mormor och morfar. De har Samba när jag jobbar eftersom jag sällan jobbar mindre än 8-timmarspass. När hon är där så råder det andra regler än här hemma. Hon älskar att vara där för där blir hon riktigt bortskämd. Hon får all uppmärksamhet hela tiden och maten är ju bara att drömma om. Så idag kom min morfar förbi här hemma med mat till Samba, han saknar henne. Så idag serverades det morötter och fläskfilé blandat med hennes foder. Normalt sett får hon bara foder annars, men någongång ska väl hon få njuta lite också? :)




Min kvällsmat bestod av lite fil med kanel och färska blåbär och hallon. Satt fint i kistan!

Kommer förresten att börja videoblogga framöver. Imorgon kommer första klippet upp, om jag lyckas hantera det. Imorgon ska det även fotas lite mer i vårt sovrum, saknar lite bilder.
Imorgon ska Patrik till universitetet så jag ska passa på att ha en riktig spadag för mig själv här hemma. Jag ska träna, plocka bryn, färga bryn och fransar, peela mig och lägga en ansiktsmask... Gud så skönt!!!

Paradiset, filmen som visas på tv4, rullar i bakgrunden. Ska se färdigt på den och sen väntar sängen.
Sov gott kära ni!!! ♥


Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Gud va roligt med videoblogg, roligt att du vågar! Jag gillar din blogg!

2010-01-06 @ 09:17:29
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Jill

Emma: Ja det blir ju inte filmat direkt på mig, inte nu i första taget iaf. Men filmsnuttar kommer iaf:) Tack!!!

2010-01-06 @ 13:35:46
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback