Like a zombie



Förlåt mig, för jag inte uppdaterat som vanligt. Jag tror att jag blivit en Zombie. Känner mig helt slut och vill bara sova, sova, sova. Det är nog kylan som påverkar mig, hehe.
Har iaf fått lite gjort idag. Har städat nere i förrådet, GÅTT och handlat och sedan gått hem igen. Gått med Samba en runda. Lagat riktig söndagsstek (vad är det som händer??) på en lördag, därefter vilat middag (?????) och nu sitter jag här med folie i håret. Är ju egentligen nyfärgad sedan 3 veckor tillbaka men ville ha lite mer slingor i en annan bena. Så jag kan variera håret mer :) Ska nog även klippa mig lite. Topparna är ngt kluvna.

Ska ta mig en lång skön dusch och sedan softa framför tvn ikväll. Läsa en bok och bara mysa.
Kaminen ska tändas och jag ska chilla runt i min nya volang-morgonrock! MYS!

Ha det härligt vänner ♥ 



Kommentarer
Postat av: Jonna

Måste säga de Jill.. att de är en drog att läsa din blogg.. tycker det är riktigt kul o bra är den med..! du har verkligen lyckats.. kan inte gå till jobbet om jag inte lst den o när jag kommer hem hoppas jag att du ska ha uppdaterat! så de är som en drog..! riktigt kul! ha en bra söndag ! o hoppas du haft en skön ledig helg :) ta hand om dej !

2010-01-10 @ 10:44:40
Postat av: Jill

Haha härligt!! :) kul att du kommenterar och påpekar det :) tack tack!! ha de så bra du också :)

2010-01-10 @ 22:59:37
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback