Matlusten är tillbaka!



Jag känner hunger! Jag är sugen på saker igen! Gud vad skönt... Patrik tog nyss Samba med sig för att hämta mat till oss. Koh thai får göra våra vrålhungriga magar mätta ikväll. Himlagod mat! Jag valde en gryta med kokosmjölk, ananas, paprika, lök, basilika och jordnötter och till det ris och sallad. Mums!! Lätt min favorit.
Patrik har pluggat hela dagen och jag har legat i sängen heeela dagen. Blir precis likadant ikväll. Jag har kollat upp en del resor, så ikväll ska vi gå igenom de olika förslagen och se om det är ngt som passar oss! Tyvärr får inte Patrik sitt schema förrän om 2 veckor så vi får väl se när själva resan ska bli av.
Ska se några avsnitt av The City också är tanken. Ligger ju efter där rejält! Vi hörs senare godingar ♥





Kommentarer
Postat av: Emelie

Ohhh jobbigt att läsa om mat nu när min mage kurrar som mest! Hehe, men äta halv tre känns dock som ett ganska big nono:P.



San Agustin på Gran Canaria är underbart! Men det beror ju dock på vad ni är ute efter på er resa...

Kram=)

2010-01-06 @ 02:36:32
URL: http://extravagantly.blogg.se/
Postat av: Mia L

Mexico är min favorit :)

Slår alla stränder jag besökt i Thailand, Australien, Malaysia och Vietnam !!

En fråga bara, vad är det för bildredigeringsprogram du använder?

Och.. berätta gärna hur du gjorde sänggaveln till er säng?!

Din blogg börjar bli lika grym som din lägenhet nu ju !! Heja Jill !

2010-01-06 @ 09:15:57
Postat av: Jill

Emelie: haha vad gör du upp så sent?? :) vi är bara ute efter att få lapa sol och ha det mysigt på stranden! Har varit inne lite på San Augustin, vi får väl se vart det bär :)



Mia: jaa, av din bilder från mexico att döma så verkar det vara helt fantastisk. Jag använder 2 olika bildhanteringsprogram. Paint.net & photoshop.

Jag ska berätta hur sänggavlen kom till världen :) tack tack :) ha de gott mia!

2010-01-06 @ 13:34:19
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback