Min musiksmak



Några av er som undrat vad för typ av musik jag lyssnar på. Det är väldigt olika. Beroende på humör och vad jag gör... Men en tjej som alltid varit min stora, stora idol är Robyn. Hon är helt fantastisk. Jag kärade ner mig i henne när jag var 8 år gammal och sen dess har hon hängt med. Ni som känner mig vet att jag mimade till henne på klassens timma, ville imitera henne hela tiden. Lyssnar på hennes musik dagligen och kan varenda låt ord varenda ord i hennes musik. Sen har hon ju lätt Sveriges bästa smak. Finns det någon som har den stilen hon har? Hon fullkomligt knäcker alla andra. Perfektion, minst sagt!





She's stunning hot! GRAAAAAAAWWWWW!! ;-)


Kommentarer
Postat av: Spiderchick

hej svej =)



Fanx för snäll comment! Hur hittade du in till mig? Har fått så många kommentarer från "nya" läsare det senaste så jag börjar fundera på om någon har länkat till mig? =)

2010-01-23 @ 17:33:29
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback