Nä hörrni. Nu säger vi Godnatt Bloggen!



Så sant som det är sagt. Klockan är redan över elva. Vart tar tiden vägen? Jag ska gå en snabb promenix med en viss liten dam och sedan blir det sängen och välbehövlig sömn. Yes indeed. Så skönt :)
Imorgon jobbar jag ett vanligt 9 timmarspass och sedan blir det någon form av träning. Har ej bestämt vad än. Förmodligen blir det en löprunda i gamla tågspåret.

Igår när jag gick in i sovrummet så verka det som jag störde mitt i myset. Sambas blick fick mig att känna så iaf.



Med det säger jag God Natt
Sov gott Kära läsare, så hörs vi imorgon igen.

Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Hahah, vilken sötnos. Samba alltså :)

2010-01-27 @ 12:50:04
URL: http://emmaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback