Nu kör vi!



Åhh jag vaknade vid åtta i morse och var pigg. Var uppe en liten stund men beslutade mig för att vila ytterliggare. Dumt gjort! Nu är jag supertrött, har huvudvärk och är seg. Men, ska ut på en promenix med Samba. Eller promenad och promenad. Vi ska köra korta intervaller. Sedan hem och fortsätta här :)

I eftermiddag ska Patrik och jag ner till stan en vända. Lite småärenden att fixa. Samba får stanna hemma. Försöker öva henne dagligen på att vara hemma och det går faktiskt ganska bra. Bättre än förväntat iaf.
Jag ska kika på lite saker och Putte ska köpa ny skolväska :)
Den andra som jag köpte till honom i aug är redan sönder. Har förresten glömt att säga att han fått tillbaka de senaste tentorna nu i veckan och de var godkända och mer därtill. Bäst i klassen är han, min goding!! :)

Hörs later on dudes.. Kramar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback