Överlycklig!!! :)



Kom hem för en liten stund sen. Är helt slutkörd och trött, antar att det är lördagens bravader som satt sina spår. Haha, jag trodde jag kom i säng innan tolv i lördags, men nu har jag fått höra att vi inte var hemma förrän efter två. Frågan är vad vi gjorde? :)
Vi var hela gänget ute på Skönborg. Min favorit kom också. Lowe. Så jag passade på att pussa på honom! Underbara brorson!



Kanske världens snyggaste bebis? Ja, jag tror det! ♥


Well, idag kom det in en annons på Blocket på en sådan schäslong som vi är ute efter. De ville ha 3000kr för den, vilket är 5000kr billigare än i affär. Det enda problemet var att den fanns i Östergötland, 25 mil härifrån. Så jag ringde och sa att jag inte var intresserad efter mycket om och men. Ville ju ha den, men å andra sidan hade jag varken tid eller ork att köra 50 mil för att få hem den. Sen nu när jag kom hem så ringde tjejen som sålde den upp mig. Hon sa att schäslongen fanns här i Växjö. Förstår ni? Av alla ställen så finns den här i Växjö. Hon hade i sin tur köpt en hel soffa men ville inte ha just den delen som vi var ute efter. Hon ska hämta sin soffa imorgon eller på onsdag här i Växjö och då får även jag min del hemlevererad! Så det blev en affär tillslut alltså! Och ingen är lyckligare än jag!!! :)


Såhär ser den alltså ut. Hoppas nu att den är i det toppskick som de utlovade. Isf har jag gjort ett riktigt fynd! 5000kr insparat... Katchiiiing! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, helt galet.. sånt där händer ju bara inte!:)

2010-01-19 @ 09:03:09
Postat av: p

haha nu har jag catchat upp med alla dina inlägg från idag och jag måste bara säga- what, är du från Växjö?! Det är ju jag med!!!!!! Världen är verkligen allt bra liten ibland...;)

Tänkte fråga var ni fått er fondtapet i sovrummet ifrån? Vi har inga bra tapethandlar här så vi får nog beställa en....

Sen tänkte jag fråga om du använda häftpistol till sänggaveln?

2010-01-20 @ 21:10:19
URL: http://ihpm.blogg.se/
Postat av: Jill

p: hahaha vad galet!! bor du kvar i växjö då?

vi har köpte fondtapeten på Colorama. Har för mig att det är ECO.

Japp, till sänggavlen använde jag häftpistol!

Ha de gott gott kram!

2010-01-20 @ 22:28:33
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback