Pjuh!!!


Jag tror inte att det är sant!
Igårkväll när jag försökte somna så kom illamåendet. Jag behöver inte gå in på djupare detaljer än att jag haft en spann som min bästa vän hela natten. Likaså duschen. Färgerna som jag haft i ansiktet har skiftat mellan grönt och vitt kan jag säga.
Somnade vid åtta tiden i morse, efter jag bokat av både tandläkaren och arbetsdagen. Nu, efter ca 4 timmars sömn, ligger jag här i sängen och känner mig väldigt bakfull. Kan knappt röra mig förrän jag tror att det är dags igen. Usch. SÅ vidrigt.

Snöar för fullt utanför fönstret. Det här kommer minsann bli en vinter att minnas. Jag kan inte se tillbaka och komma ihåg att det varit såhär de senaste åren. Men det är mysigt. Fint med det vita som ger otroligt skarpt ljus.

Ska nappa lite till, känner mig helt slut, så hörs vi senare!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback