Plaza kvinna


Plaza Interiör har ju länge varit en favorit. Dock är det ingen tidning som jag behöver köpa eftersom vi får den till jobbet så jag gratisläser den där ;-) Men även Plaza Kvinna är riktigt bra och idag fick jag ett så bra erbjudande att jag slog till på en prenumeration. Har ju sedan länge varit på jakt efter ett på WESC- hörlurar men har bara inte blivit av att jag köpt, nu fick man 10 nr av tidningen + ett par hörlurar för 249kr. Vilket kap hörrni! :) Jag valde de svarta med gulddetaljer.




Kommentarer
Postat av: Anonym

var hittade du det erbjudandet? på hemsidan finns en banner där det står typ 10 nummer av plaza kvinna och hörlurar på köpet, de kan man klicka på men när man man väl gjort det finns inte det erbjudandet som alternativ..lr du kanske såg det i tidningen?

2010-01-07 @ 08:09:52
Postat av: Jill

http://www.plazapren.se/plazapren/kampanj.aspx?spec=50

eller om den länken inte fungerar så kan du gå in på www.plazapren.se/lur

Lycka till!!

2010-01-07 @ 09:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback