Sov gott!



Vad kul det är att det är så många som läser min blogg! Det är otroligt kul att få så många kommentarer och varenda en är betydelsefull! Tack så mycket!! Jag är superglad och tacksam! Det är verkligen så mkt roligare att blogga när man får lite feedback. Ni är ju ett väldigt stort gäng, större än jag någonsin kunnat hoppas på, och det vore kul att veta lite mer om er! Vilka är ni?? Var bor ni, vad jobbar ni med? :) Är det ngt mer ni vill se här i bloggen? Vore verkligen jättekul om ni lämnade ett avstamp!!
Tack för att ni dyker in här dagligen! :)



Jag har kämpat på med mitt illamående idag. Har fått i mig en väldigt liten tallrik med fil. Har inte haft ngn matlust över huvudtaget. Imorgon mår jag förhoppningsvis bättre.
Johan kom överraskande nog hit ikväll och hälsade på. Kul att se honom. Nu när han bor i Skåne så blir det tyvärr inte så ofta.

Nu har vi precis sett The Proposal med bl.a. Sandra Bullock! Den var verkligen superbra. Många fina skratt! Det bevisar ju bara än en gång att en kärleksfilm inte behöver vara torr och tråkig :) Älsklingen hyrde den på väg hem från träningen och så köpte han med sig choklad till sjuklingen. Fint gjort. Synd bara att jag mår så illa så jag inte kunde förmå mig själv en enda bit av chokladen. Är dock säker på att den inte blir så långvarig när jag väl känner mig pigg igen ;-)

Nu väntar sängen... hoppas på bättre sömn i natt.
Ha de så fint alla!
Sov gott  kramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback