Tatueringar



Nu har tatueringarna till o med börjat florera på Chanels visningar. Dock är de bara fejk, men jag fortsätter att säga som jag sagt, tatueringar kommer! Mer och mer! Fler och fler :)
Jag älskar som bekant tatueringar, finns inget fult med det anser jag. Men smaken är ju som baken, och alla kan vi ju inte tycka likadant.
Jag har, som läget är nu, 7 st tatueringar. Med en bror som tatuerar så är den sista absolut inte gjord. Det kommer bli fler.
Igår bokade min älskling tid! Snart kommer hela hans arm vara tatuerad. Yummi!! :)

Nå, så vad säger ni där ute? Gillar ni tatueringar? Är ni själva tatuerade?





Kommentarer
Postat av: p

Grattis till det egna företaget!!!



Jag älskar tatueringar och har en själv, får se om det blir fler senare, letar efter rätt motiv ännu :)

2010-01-12 @ 12:56:45
URL: http://ihpm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback