God morgon tisdag :)





Tro det eller ej, men en blomma har faktiskt överlevt från blomgruppen
jag fick från mor i inflyttningspresent. Ser ni så mörkt det var ute i morse?


Tisdag och den tjugosjätte dagen detta år 2010. Idag börjar en ny arbetsvecka för mig eftersom jag var ledig igår. Jobbar visserligen 5-dagarsvecka iaf eftersom det är min tur att jobba lördag. Så helt lyxigt är det inte. Ska strax bege mig mot jobbet på gående fot. Det är kalla 16 (!!) minusgrader här idag. Brr! Får en att drömma sig bort mot varmare breddgrader...

Ha en underbar start på denna tisdag så hörs vi snart igen. Kramar ♥



Kommentarer
Postat av: Mimmi och Fredrik Cornelius

Hej Jill! Wow, vilken blogg du har:) Jättekul att läsa samt att vi har fått lite inpiration gällande inredning etc. till huset då du är väldigt duktig på detta. Ha det gott och synes när vårt hår behöver omvårdnad,-)

2010-01-26 @ 10:28:02
URL: http://mimspims.blogg.se/
Postat av: lina

Hejsan!

Jag läser hela tiden oxå och är mäkta avundsjuk på eran fina lägenhet. Tur att Patrik har ett sånt öga för detaljer ;o)

Hälsa honom från oss, Elvira, Lina o Andreas!



PS DIn blogg är jättekul att läsa Ds Om det inte framgick innan!

2010-01-26 @ 11:27:48
URL: http://envisaelwira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback