Tisdag kväll



Jag är trött och känner mig mosig. Snart kommer min fina Patrik hem, men han hinner inte pigga upp mig eftersom han måste plugga till tentan han har imorgon. Bara plugg, plugg, plugg. I övermorgon har han en annan tenta, i en annan kurs. Lurigt när det blir två tentor på så kort period. Jag är inte avundsjuk.

Jag ska läsa lite i min bok företagande nu och sedan blir det tvn.
Samba ska sova hos mormor i natt, de saknade henne!

Vet ju om att jag har fått en hel drös med nya läsare. Undrar om ni är intresserade av att veta mer om mig, bara lite allmänt sådär? Annars skippar vi det :)

Ha det bra vänner  ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hade varit kul om du skrev lite om hårtrender och sådant, du verkar ju ha ett öga för det där med stil!

2010-01-12 @ 20:21:21
Postat av: Emma W

Jaaa! Det tycker jag med vore kul :)

Kolla in min nya blogg om hälsa och träning hihi

puss

2010-01-12 @ 20:30:06
URL: http://www.emmawigg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback