Träningspass



Jaa, nu har jag precis tränat. Inte länge, inte stenhårt, but still; jag har tränat!!! Det är ju ett år sedan sist ungefär. Men nu är jag mer taggad än någonsin och har satt upp olika delmål med min träning. Det hjälper ju enormt att ha en träningsnarkoman hemma också. Patrik tränar ibland 2 pass om dagen och det är ju perfekt att ha honom som förebild.
Så nu är jag själv i gång :) Tänker absolut inte gå ner i vikt för det är först nu som kläder sitter bra på mig. Jag gillar att ha lite former. Dock så ska jag bli mer fast och spänstig. Jag ska förbättra min uthållighet och få mer energi. Sova bättre och dricka bättre.
Jag tänker inte köra någon diet, that's a big no-no, utan tänker äta det jag vill när jag vill. Det enda jag ändrar på är att jag ska äta på bättre tider och försöka få i mig mat som motsvarar tallriksmodellen. Konsist och enkelt alltså. Jag tror att det är ngt som passar alla. Man ska inte förbjuda sig själv ngt, då blir frestelsen bara större och därmed svårare att motstå.

Nu ska jag slänga mig i duschen och sedan ska jag städa undan julen! Jag är färdig med julen för denna gång.

Vi ses om en stund sötnosar!  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback