Välkommen Torsdag!





Några av er som frågat vad det är för tabletter jag tar och här är de.
En proteindrink, eftersom jag inte äter kött. Två Omega 3-6-9 tabletter
eftersom jag inte äter fisk. Två mineraltabletter och två vitamintabletter.
En brustablett med järn och C-vitamin för att plocka upp de andra
vitaminerna bättre.


Godmorgon alla denna väldigt vintrigt kalla torsdag!
Huaa, vad det blåser ute! Snöar dessutom.
Har försökt blogga i en timme men blogg.se har valt att inte samarbeta denna morgon. Hoppas det går bättre nu! :)
Jag känner mig aningen sleten idag. Har vaknat flera gånger i natt och haft svårt att somna om. Så kan det vara!
Jag börjar vid 11 idag, så nu ska jag köra ett hårt och intensivt träningspass innan det blir dusch. Klockan bara susar iväg så det är bäst jag sätter fart här hemma!
Vi hörs som vanligt under dagen vänner.
Ha en fin torsdag
Kram  ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt bra av dig att få i dig alla vitaminer och mineraler!!!!

2010-01-28 @ 13:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback