Välkomna! ♥





En bild på mig, tagen för nåt år sedan. Här var jag riktigt mörk i
håret och hade lugg. På min ena handled ser ni även en liten tatuering.
Den lilla filuren står för "Lejon" eftersom jag är född i Lejonets tecken.


Åh vad härligt med så många läsare! Har satt nytt besöksrekord :) I like!
TACK TACK. Hoppas ni fortsätter kika in här.

Känns faktiskt som att jag har en hel del på gång nu. YES. Jag är taggad till tusen.

Imorgon jobbar jag 11 timmars pass. Det ni. Så strax ska jag krypa ner under täcket :)
Hoppas på en god natt sömn, så man fixar hela dagen imorgon.

Så, om jag förstått det hela rätt, så är det detta ni vill se mer av i bloggen:

♦ Dagens detalj
♦ Dagens detalj i hemmet
♦ Outfits
♦ Hårtips
♦ Recept
♦ Inredningsbilder

Ska koncentrera mig på det och ha det som en liten kom-ihåg till mig själv.

NU KÖR VI!! :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Perfekt Jill :)

2010-01-25 @ 22:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback