Vidare till nästa bygge...



Sitter fortfarande på jobbet. Idag har jag haft tid att lägga in allt mitt lager från Blomdahls, skönt att ha det gjort inför att jag blir egen företagare. Försöker förbereda så mycket som möjligt nu innan :) På måndag så ska jag träffa min revisor och så ska vi hjälpas åt att starta företaget! Kul! :) Det är ju inte så svårt, men har man aldrig gjort det innan, så är det en massa papper som skall fixas, som jag inte har en aning om. Så det känns bra att få hjälp med det hela. Är det ngn av er där ute som är egna företagare?

Patrik kommer strax och hämtar mig, vi ska till Skönborg på käk, gott gott att sätta sig dukat bord :) Dock så ska jag jobba lite. Även familjen ska ju vara fina i håret. Mormor och Morfar kommer också, deras barr behövdes visst klippas också.
Imorgon börjar jag lite senare, så jag ska kickstarta dagen med att träna... härligt :)
Vi hörs när jag kommit hem ikväll, ha en fortsatt bra måndag!
Kram ♥

Jill Holmgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback