Viktiga vitaminer!






Hur duktiga är ni på att äta rätt? Det finns inget som är så viktigt att få i sig som vitaminer och mineraler. Jag knaprar tabletter dagligen nu sen bodybuildaren och rallykillen Niklas Lovén tog sig ett snack med mig. Jag märkte skillnad ganska snabbt. Blev piggare och märkte framförallt stor skillnad på naglar, hud och hår. Jag som är lite av en halv vegetarian, måste ju se till att få i mig alla proteiner. Kött är ju rikt på protein men eftersom jag knappt äter det så måste jag tillsätta det i min kost. Dessutom äter jag fullt tillskott av alla vitaminer och mineraler. Så, totalt är det 6 tabletter som jag sväljer på morgonen :) Härligt va?? Bara för att vara på den säkra sidan ;-)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Berätta gärna vad du ta för tabletter =)

2010-01-26 @ 13:58:09
Postat av: Mimmi

Hej pinglan!



Undrar med vilka vitaminkickar du tar:) Äter heller inte så värst mycket kött så man borde nog se över sina vitaminintag lite så tipsa gärna,-) Kramis

2010-01-27 @ 10:29:38
URL: http://mimspims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback