Yay!



Precis tagit hål i öronen på 2 barn.. När de var klara och skulle gå så svimmade den yngsta. Usch!!! Man blir så rädd.. Stackaren. Men efter lite vatten och en clementin så var hon på benen igen.
Har tagit hål i 6 år, och detta har aldrig hänt mig innan, men hon var nog så nervös stackarn och sen efteråt så släpptes alla spänningar.
Jag själv är ju precis likadan, svimmar så fort jag är i närheten av en spruta ;-)

Nu är det slut för idag, tack för idag! Ska springa på stan och leta efter en inflyttningspresent som jag kan önska mig från jobbet. Kostnaden ska ligga på ca 500kr... Har ni några tips?? Tycker att det är så svårt... Är dock sugen på Alvar Aalto vasen från Iittala. Vi får väl se vad det kan sluta...


Kommentarer
Postat av: Nilla

Tips på present i 500-kronors-klassen, skålar eller etagefat från Jelly Bean är ju snygga och praktiska.



Nilla

2010-01-13 @ 11:53:59
URL: http://nillalala.blogg.se/
Postat av: Jill

Åh tack för tipset. Verkligen fina skålar.. inspirerande!!! :)

2010-01-14 @ 13:45:16
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback