Yes! Upp och Hoppa!



Jäklar, idag finns det energi! Har precis vaknat nu. Igår skulle vi bara vara hemma men så ringde brorsan vid nio så vi åkte dit och var med dem hela kvällen. Lowe är sååå underbar. Mysigt. Vi spelade kort och tog det lugnt.

Nu ska jag käka fruppe och sedan blogga en sväng :) Därefter blir det träning (har aj-aj sen igår) och sedan promme med Samba! Räkna med inlägg här idag! Humöret är på topp och jag hoppas verkligen att datorn är villig att samarbeta idag. Igår gick det inte lägga upp bilder nämligen.

Vi hörs om en stund underbara!!!  :)


Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Vad hände med videobloggen?

2010-01-10 @ 15:22:37
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Jill

Njae, jag kanske uttryckte mig fel. Jag kommer visa korta filmsnuttar framöver, men antagligen inte på mig själv. Men det kommer kanske det också :)

2010-01-10 @ 22:58:17
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback