FEW DAYS LEFT


Nu sitter jag har pa den kassa datorn igen, med Patrik bredvid mig. Idag har vi varit pa Konnos Beach, det ar helt fantastiskt vackert dar. Thailand varning faktiskt! Det ar grekisk afton har pa hotellet ikvall men vi avstar, sag allt forra veckan. Nu har vi inte sa manga dagar kvar har. Jag langtar inte hem... Den enda jag langtar efter ar Samba.

Fick namligen ett trakigt samtal fran mamma haromdagen att min hund, Samba, akutopererats. Varfor hander alltid sant nar inte jag ar hemma? Men jag kande faktiskt pa mig att nagot skulle handa... Hon har opererat bort hela livmorden pa henne och oppnat upp magen. Hade inte detta upptackts i tid sa skulle hon inte levt sa lange till. Tackar gud och mamma for att det upptaktes i tid. Min lilla tjej gar pa smartstillande nu i 1 vecka och om 2 veckor ska alla stygn tas bort. Sa far vi hoppas att hon blir densamma nar allt ar lakt och hon frisknat till.

Sa forutom det trakiga (som forstort semestern lite...) sa har vi det riktigt bra. Har forresten fatt lite mer problem med mina knan och min vanstra axel. Sakert for att jag slappnat av och hunnit kanna efter. Borjar jobba om 6 dagar och jobbar sedan hela sommaren. Det ar bara att bita ihop. Blir ju ledigt vid jul i 3 dagar!  ¦-)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback