HOME



Såhär ser jag ut idag. Älskar mina nya Ray Ban Aviators som jag köpte på flygplatsen i Larnaca.

Heeeeej Bloggen!

Landade vid 3 i natt och körde sedan hem. Resan gick super. Låg i sängen klockan 6, redo för ett par timmars sömn :)
Nu har vi precis kommit hem efter att ha varit på Skönborg och hämtat godingen Samba. Hon mår efter omständigheterna väldigt bra. Hon går fortfarande på smärtstillande, så får hoppas att hon mår bra även när hon slutat med det. Dock har jag redan märkt att hon inte kan hoppa upp och ner i sängen här hemma utan hon piper att hon vill ha hjälp. Soffan är inga problem, men hon är försiktig. Hon har ett 20 cm långt ärr på magen.
Patrik har precis åkt till träningen, som startar idag igen efter sommaruppehållet och jag ska ta tag i lite pappersjobb som skall lämnas in imorgon.

Usch det ser mörkt ut nu, tror åskan är på väg.
Kram kram!!!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Solbrändast i staun,-) Hoppas ni har haft en underbar semester och att lilla Samba blir piss snart igen! Kramen från Mimmi

2010-07-13 @ 23:39:03
Postat av: Mimmi

Det ska absolut inte stå "piss" i kommentaren, utan "pigg" hihihi. Oh my God!;0)

2010-07-13 @ 23:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback