TURKOSA HAVET




Vattnet på Fig Tree Bay var klarare än poolvattnet. På 15 meters djup så kunde man fortfarande se botten tydligt!

Good Morning!

Attans så varmt det är i vårt sovrum. Vaknat vid 5 varje dag sen vi kom hem och sedan kan jag inte somna om. Ändå så vädrar vi ut om kvällarna och igårkväll var det så kallt i sovrummet att jag låg med duntäcket och frös... Men man ska väl inte klaga på värmen :)

Idag är jag ledig eftersom vi ska till Skönborg på 50årsgalej. Ska strax hoppa in i duschen, skrubba mig för tredje gången sedan vi kommit hem (det värsta jag vet är ojämn bränna!!!) och sedan ska jag gå och lämna filmen vi hyrde igår och köpa jordgubbar. Vi såg på Shutter Island igår med Leonardo Dicaprio... Den var hur bra som helst, Bästa filmen på mycket länge.

See you later Skater...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback