VI DANSAR OSS GENOM VARDAGEN












Haha jag fullkomligt älskar de här bilderna. Och jag fullkomligt älskar Patrik!! Inga kan vara lyckligare än vi...

Jaha! God Kväll!
Sorry för skit kass bloggning men jag har fullt upp. Dagarna springer förbi, och skönt är väl det. Det är ju bara ett bevis på att man trivs i tillvaron. Jobbar ju på som innan också. Jag vill verkligen blogga och jag fotar jättemkt men sen finns inte tiden att lägga upp det. Ska bättra mig! 
Imorgon kommer Patriks mamma och syster hit och fixar frippsen och därefter åker vi på roadtrip norrut under dagen. Dock hemma igen sent imorgonkväll. Jobbar ju torsdag!

Nu blir det filmen som visas på trean. Closer tror jag den hette.

Hoppas allt är bra med er i sommarvärmen
Kramar

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill ju se ditt gråa hår!

2010-07-28 @ 21:17:53
Postat av: Emelie

Closer är den bästa film som finns!

2010-07-28 @ 23:35:03
URL: http://extravagantly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback