HEMMA




Då var vi hemma igen från ett par underbara dygn i Blekinges skärgård. Hade inte kunnat önska mer. Vädret var ju helt underbart! Dagen idag spenderades på en annan ö, Hanö eller Hönö tror jag den hette. Vi solade, doppade tårna (13 grader bara) och grillade innan det var dags att åka in till Järnavik där vår bil och 9 mil hem väntade.

Nu har vi precis ätit kvällsmat bestående av jordgubbar och nybakade frallor. Så gott och lyxigt. VM-matchen är på tvn och jag ska strax ta mig an lite pappersjobb. Lika bra att få det gjort. Sedan ska Samba badas och jag ska färga bryn och fransar på mig själv.

Hoppas ni haft en fin midsommar ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jordgubbar är aldrig fel. =)

2010-06-28 @ 02:39:19
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback