RÖRD TILL TÅRAR


Hehe, ja, jag vet inte hur det kommer sig men de senaste dagarna när jag fått beröm, komplimanger och varma ord så har jag blivit så glad så att tårarna kommit. Hela kroppen ryser av välbehag och varje litet ord betyder något så otroligt mycket. Bara idag har jag fått höra såna fantastiska ord. De orden som följer mig till jobbet varje dag. Som tar mig i genom alla timmar som jag har på en arbetsdag.

Ni ska veta att jag dagligen kämpar på med allt jag gör. Jag lägger ner min själ i allt jag tar mig an och jag gör det tills när jag är nöjd med resultatet. Jag gör det för min skull och ingen annan. Jag kan inte göra något halvdant, utan har det då hellre ogjort. Det ska synas när jag har varit framme och det ska utstråla perfektion. 

Ni underbara människor (framför allt kunder) som skänker mig dessa ord... Ni är fantastiska!!!! TACK!!! 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Mycket fint skrivet Jill:) Du är så jädrans duktig och är värd all den beröm som du får! Kram från mig och hela familjen som du nu klipper,-)

2010-06-16 @ 16:47:24
Postat av: Erika

DU är fantastisk ! :)

2010-06-16 @ 21:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback