TIPS VID FÖRKYLNING


Jag gick hem tidigare från jobbet idag för jag kunde verkligen inte stanna där med min rinnande näsa och värkande hals. Febern fixade Ipren åt mig ... men jag har nu ikväll testat en liten huskursblandning. Den funkar. Jag mår skitbra nu. Men jag stinker (och då menar jag stinker) vitlök. Samba håller på att spy när luktar på mig, haha :)

En kopp kokande vatten
5 tsk honung
4 vitlöksklyfor (pressade)

Känner inte smaken eftersom jag är så förkyld men kan tänka mig att det smakar skit. Luktar skit gör jag iaf.
Nu ska vi se klart fotbollen och sedan är det Wallander som gäller. Patrik och jag sitter på varsin sida av soffan. Det är kärlek det ♥
PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback