AEROBICS



Hahaha, jag var på mitt första aerobics-pass på 3 år. Det gick åt skogen totalt. Jag skämdes ihjäl och hängde inte med alls. Tankarna var helt på annat håll. Jaja, jag har iaf varit ute och sprungit en runda på 30 min efter och det kändes mycket bättre då.
Måste ge en STOR eloge till min fina vän Emma som är instruktör i aerobicen. Herregud vad duktig hon blivit på dessa tre år jag legat i soffan. Oh my, oh my.
Imorgon tar jag nya tag genom att kickstarta dagen med en härlig morgonpromenad och på kvällen ska jag gå på afropowerdance. Mycket underhållande, haha...

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack vad söt du är!

Du var ju grym :) Nästa gång sätter du allt!

Kraam

2010-03-09 @ 17:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback